UGP 3- 50 meters bassäng

UGP 3 har nu varit i helgen och vi har haft en hel del simmare där och simmat för klubben. Idag var jag (sandra) där och fotade på sista passet. Var inte så många idag men några iaf och för dem gick det bra, vissa satte långbane pers m.m.

Men nästa vecka är det ju Summer Games och då blir vi flera från klubben, jag tycker att någon duktig borde sätta sig ner och skriva en riktigt bra hejaramsa, vi måste ju komma igång nu och visa oss, skapa lagandan. Kanske ska jag sätta mig med några och komma på med någon, men maila förslag på hejaramsor om ni har, [email protected]

Sen på fredag under Summer Games helgen så vet jag att det är många från klubben som kommer att åka till Gröna Lund, hoppas alla hänger på för det är grymt kul!

Fortsatt trevlig sommar till alla simmare, här sitter jag själv och bygger på lite idéer till hösten som kansliet ska få höra. Vi hörs till SG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0