Kick-off 2009!

Vilket deltagande måste jag börja med att säga, de flesta brukar komma men i år tycker jag det var riktigt mycket folk där, kul!:)
Av sammarbete i grupper kom vi fram till saker som hur vi ser på SS04:s värdegrund, vad som förväntas av en tränare och lite sånna frågor. Styrelsen kom in och berättade lite bra saker, vad de strävar efter och så. Två roliga saker är väl att det går tydligen rätt så bra med våra önskemål på den nya simhall som beräknas komma tidigast 2012, vi väntar med spänn på den nya simhallen!!:D i alla fall jag, haha! Det kommer nog bli lite som en nystart för än som tränare i alla fall tror jag:)
En annan sak vi fick veta var att det blir en fest framåt i september, för här ska det firas att vi har varit SS04 i 5 år!!

På måndagar startar en ny termin igen, hoppas att alla är laddade!

Bilder från dagen på Bosön, där vi hade kick-offen!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0