Adidas Cup

Igår så var jag och Sofia och hejade/fotade på vår hemmatävling efter att vår simlärarutbildning hade slutat, de va kul och jag bara läääängtar såå tillbaka till simningen, och tävlingar även om jag själv aldrig var bra på något så var det ju liksom sammanhållningen i klubben/gruppen och att få motionera på ett kul sätt liksom...jag saknar, tänk om jag hade tid bara... så skulle jag snart vara tillbaka;)

Men iallafall nog snackat om mig, tävlingen i helgen då... tycker ALLA preseterade väldigt bra och det blev väldigt många fina medaljer!!!

23 medlajer i olika valörer kammade vi hem igår, lördag av alla duktiuga simmare
Idag, söndag så blev det 13 medaljer på pass 3
Pass 4 har jag ännu inte fått något resultat ifrån... men många gar det blitt under helgen iaf!

Resultat Pass 1 & 2
Resultat Pass 3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0