Sista tävlingen för i år!

I söndags, den 20 december var då sista tävlingen för i år, KM/Märkesjakten!
En klubbtävling där det är blandat med simmare från tävlingsgrupper och teknikskolan.

Klubbtävlingar är alltid speciellt då man samlas bara hela klubben och tävlar mot varandra, jag som är på land kan verkligen här se hur alla utvecklats under året, det är SÅ KUL att se! Sen att man även får se simmare som man kanske inte vanligtvis brukar se, som de äldre från Masters. Så kul att få se dem också, de är ju grymma!

Och det man får se, som att syskon simmar i samma heat, lillasyster slår storasyster, syskon simmar på lika tider, en från master som är 60+ simmar lika snabbt som de i tonåren som ligger på banan brevid, det är otroligt att se!
När man ser alla samlade så här, så många tränare och olika individer vi har i klubben så tycker jag vi är en otrolig klubb, jag älskar den! Kanske därför som jag orkar sitta och skriva såna här inlägg. Ni är grymma allihopa!

Men vila ut er nu under julledigheten så att ni orkar börja simma och jobba igen med samma krafter som ni hade i år!
GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR SS04!

Bilder från Km får tala för sig själva!...
















Jaa det var dessa bilder de, min kamera är inte gjord för att ta simmarbilder, men vet ni vad, jag har precis varit inne på internet och köpt hem en julklapp till mig själv, ett nytt objektiv som jag hoppas ska kunna ge bättre simmarbilder. Hoppas på det!

Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0