Vattenpolo på jullovet!

Idag var det då vattenpoloturneringen... många kom även om det är jullov, kul de!:)
Blev väl sammanlagt nästan 40 pers:)
Alla blev indelade i 4 lag och så blev det en turnering på 2 timmar av de...jag gick tyvärr lite tidigare, var tvungen att ge mig iväg, så vet inte vilket lag som vann, men jag tror mitt lag tyvärr kom sist iaf:/
'
Men men... det var ju bara en rolig grej;)

Här kommer lite bilder, inte så värst bra, har ju fortfarande min dåliga kamera... men om två veckor får jag äntligen hämta min systemkamera, lagom till att åka iväg och fota JDM som går av stapeln den 10-11/1 i Eriksdalsbadet.
Och alla har börjat ladda inför de!:)




Snart ett nytt år med nya utmaningar, ta vara på lediga dagarna ni har alla simmare... ses nästa år!

// Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0